Jūsų įmonės svetainė yra svarbi jūsų rinkodaros strategijos dalis. Pagrindinis jūsų tikslas turėtų būti naudoti kitus reklamos triukus, kad nukreiptumėte srautą atgal į savo svetainę.
DIDELĖ KONKURENCIJA
Naudodamiesi tik „Facebook“ Jūs turite ne tik konkuruoti su kitų įmonių skelbimais, bet ir konkuruoti su savo galimų klientų „Facebook“ draugais, kurie paskelbė kur kas įdomesnį įrašą iš Šeštadienio vakarėlio, taip lengvai atitraukdami dėmesį nuo Jūsų įrašo.
„Facebook“ visada turi kontrolę
“Facebook” socialinis tinklas nuolat atnaujina savo politiką, tai reiškiasi, kad Jūs turite jos laikytis. Tačiau savo internetinėje svetainėje, sąlygas ir privatumo politiką, kuriate Jūs ir galite būti nuo nieko nepriklausomi.
Socialinė žiniasklaida neturėtų užgožti Jūsų verslo svetainės
Žmonės paprastai gali pasiekti „Facebook“ puslapį ir spustelėti jūsų svetainę, kur gali matyti jūsų produktus ar paslaugų sąrašą ir sužinoti daugiau. Deja „Facebook“ visos informacijos vienoje sekcijoje pateikti neįmanoma, jos papraščiausiai per daug. Todėl socialiniai tinklai yra geriausias būdas užkalbinti, atkreipti dėmesį ir nuvesti į internetinę svetainę, kur lankytojai taps Jūsų klientais.